LAZADA SALE PLEASE CLICK AT THE IMAGE TO THE WEBSITE

Tuesday, November 25, 2014

rambut kenteng ke lurus ?

As salam.

I suka rambut tebal & lurus.well ,who doesn't kan.rasa cam cun giller la sapa rambut gitu.nanti boleh buat style macam2.terpaling suka jenis bob cut tu.rambut tebal sesuai sangat buat cenggitu.
tapi tulah ,rambut i ni jenis curly pastu tak tebal.rimas rambut panjang sebab mengerbang cam kak limah.tapi kalau pendek pun nampak pelik sebab tetiba dah mcm david arumugam.hahaha.sebab tu la dulu rajin betul rebonding.lepas tu bila tau tak bagus ,boleh bagi akar rambut rosak kalau tak jaga betul2 ,buat relaxer pulak.padahal sama jer.


Budak ni pun rambut curly ala k pop pastu tak panjang2.sedih nya hai gitu jer rambutnya.masa beranak dulu rambut tebal jugak siap terpacak2 cam lara anak schawal tu ( nak la jugak nak bagi contoh anak artis ).pastu lepas cukur ,maka pertumbuhan lambut slow.nak letak ribbon pun tak sanggup.kang nampak bunge dari rambut.



Ada la jugak ikut petua letak minyak zaitun la,siap beli spray yang konon boleh kasik lebat.nan hado ler.so jeles la bila tengok budak2 rambut lebat lurus ni.tapi,bagus jugak rambut pendek tu,eryna kuat peluh ,so tak la dia gatal tergaru-garu dek panas.pastu tak yah nak potong rambut dah.ni dah 2 tahun lebih cenggitu jer lah.hihi.



Tapi,orang cina suka rambut dia.siap datang pegang.banyak kali la jugak ada family cina datang borak2 & bagitau rambut eryna cantik.pulak dah.pastu nanti I cakap i suka rambut dorang pulak.gitu la manusia kan.apa yang kita tak suka ,orang pulak  suka vice versa .


Ni waktu 5 hari takdek beza kan dengan pic2 kat atas tu kan.kuikui.takperlah rambut sikit pun janji ada rambut kan.you are still the prettiest girl in the world i ever know.*kiasu mom activated*.



2 comments:

Nastyna said...

exactly... kita yang rambut lurus ni selalu pi kerinting2 pulak dulu hehehee.
senang la nak jaga rambut dia kan... tak macam si jelita ni nak kena potong everymonth masuk mata masuk mulut...srabut tengok,

FadlinaMokhtar said...

Senang sangat.no need sikat ke apa ke.hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...