Friday, May 2, 2014

Dapat i pad mini FREE..

As salam..

Eh,nama pun dapat ..so mesti la FREE kan.hehehe..
Al kisahnya, ada cabaran yang mentor shaklee aku buat masa closing lepas ,iaitu siapa berjaya naik rank coordinator ( ramai jugak masa ni yang tengah kejar nak naik ni ) ,dengan close group uv ( point ) paling besar maka akan dapat lah i pad mini ni.

Aku pulak,memang tengah fight for that  rank, tapi rasa macam errr...boleh ker.sebab "pertarungan" ni melibatkan semua orang,means aku fight dengan sidelines2 aku jugak.tapi,dalam pada takut takut tu, aku redah juga.buat target ,plan elok2 ,kalau ada rezeki insya allah tentu i pad tu milik aku..ye tak...

So,dipendekkan cerita ,hari closing pun tiba..dup dap dup dap la aku ni.risau pun ada.masa ni,tak kira dah,aku harap gila dapat la i pad mini kat aku.bukan la tak mampu beli,tapi mau nak beli mungkin tak kot.sebab aku dah ada note book,lepas tu dah biasa pakai note II ni ,so far ok jer.tapi,dah alang2 fight tu,rasa syok pulak kalau tak dapatkan nya.

Alhamdulillah, tamat closing,sah lah aku menang i pad tu.sebab aku berjaya naik rank, lepas tu point pun besar..syukurrr......



Majlis penyampaian sama hari dengan kelas business..hari yang sama aku ada bagi talk pasal 'car bonus'.oh yes,setiap bulan,kami akan buat kelas khas untuk ahli2 shaklee yang register dengan kami iaitu " Start Bright Series " untuk lebih memudahkan ahli2 baru paham bagaimana memulakan bisnes & juga untuk ahli2 lama apply kepada grup masing2.that's how komited we are.


Ada budak sibuk la nak jugak.semalam aku dah download sikit2 untuk dia,kalau tak payah gak nak coaching grup malam2.so far,aku masih selesa guna Note II untuk urusan bisnes.



Group aku yang dapat hadir.
Insya allah semuanya bakal leader hebat.ada yang dah jadik leader kat sini.



Group photo with the group.Alhamdulillah, so far kami limitkan every class around 30 packs so that senang nak handle kelas.buat macam ni lagi intimate lah.after kelas boleh stay lagi untuk have an eye to eye chat.
Kelas ni,kami pertingkatkan modul dari semasa ke semasa.insya allah semoga akan berpanjangan hendaknya ukhuwah kami semua...

Dan......please allow me....





Tak tau la nak cakap ni tarian ke apa..hiks hiks..
Am talking about car bonus on that day..



So,korang kalau berminat nak bisnes, boleh hubungi aku sekarang yer.setiap bulan, there are few seats available untuk kami polish & groom u as a leader.
Yang penting, kesungguhan untuk berjaya & punya matlamat yang jelas.
Ingat, tiada kejayaan tanpa usaha yang gigih.

Work hard, work smart !!!!

FAD - 019 4545 482.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...