LAZADA SALE PLEASE CLICK AT THE IMAGE TO THE WEBSITE

Tuesday, June 4, 2013

Tempat feveret Eryna si bam bam

As salam.

Kat umah aku sekarang ,ada 2 tempat si bam bam ni suka lepak.lepak ok.tahap berdiri pastu lepas tangan sebelah ,atau tetiba duduk kejap ,pastu berdiri lagi.boleh berejam2 takper dia kat situ.rilex jer.cuba kalau letak dalam baby cot ,memang konfem dia meraung2 macam kena dera.
Ada sekali jiran sebelah aku ni tanya ,apesal eryna sekarang suka nangis malam2.ye ye ,aku lah tu ,dera dia sumbat dalam baby cot.harharhar.abis, laju sangat merangkak, tak sempat nak kejar kot.

Tempat feveret 1 :




Kat bawah meja ikea ni lah dia suka melepak.siap terror plak tu adjust kepala supaya tak terhantuk bila nak keluar dari situ.tau apa taktik dia ? nampak gelas plastik tu ? dia akan baling gelas tu kat bwh meja tu ,so ada la alasan ,konon nya nak p amik gelas tu lah.padahal macam aku tak tau feveret dia kat situ.tak paham ntah kenapa bawah meja yang semak alam tu dia suka.dah la takdak karpet situ.+_____+.



Ni muka cuak sebab aku dah jerit2 masa tu.kahkah.tapi, jerit2 pun sempat jugak tu ku snap pic dia kan.Pastu laju2 dia kuar.time tu dia nak berdiri kat tepi sofa tu pulak.

Tempat feveret 2 :



Ni rak baju dia lah.semak kan.hohoho.aku malas nak organize skang ni.pakai sumbat jer.drawer bawah sekali tu baju dia yang daily wears.yang tengah2 tu ,sweater + dresses yang orang bagi yang tak muat sebab besar.so, tunggu umur dah setahun.buat2 potong kek masa besday nanti.huiii..jauh verangan nak potong kek bagai.

Dia memang suka sangat bertenggek kat situ,pastu tepuk2 tangan ,pastu eksyen2.aku takut dia tersembam kat besi tu sebab dia bukan pandai jalan lagi.mak aku kata ,tapak kaki kecik ,peha demoks.so, alignment larik.kahkahkah.


Ni aku sergah dia.time ni tengah masak ,tengok2 dia dah happily kat situ tepuk2 tangan.



Cak cak.ada ku kisah ????
Dan ,memang terbukti dia tak kisah langsung....................................>_<.

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-




Gerammmmmmmmm macam nak gigit dia T_______________T.


PS : Anyone yang nak jana income with Shaklee ,boleh la kontek aku kat 019 4545 482.only for serius people ajer yer.every month aku coaching 2 orang ajer.senang nak concentrate.Modal cuma RM 75 sebagai ahli & delivery kit. the rest is all on your efforts.
Aku dah dapat 4 income konsisten since last 2 months.so, if u guys interested & serius nak earn extra income which u can go for shopping ,makan2 ,bagi mak ayah without sentuh duit gaji ,come lets join me :)
Takder kelas malam ke pagi ke petang nak kena turn up.sebab aku pun busy ngan family & bisnes. coaching kat wasap or FB or sms.easy pitsy kan.........PM ME NOW ok :) ,kita borak2 santai gitu.


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...