LAZADA SALE PLEASE CLICK AT THE IMAGE TO THE WEBSITE

Thursday, April 11, 2013

The Loaf GE Mall

As salam.

Tadi lunch p GE Mall.lama tak singgah sini.macam biasa, naik bus sudah.vogue tak vogue lah dgn wedges tinggi tu naik bus.Senang sket tak payah parking bagai.

Actually ,makan kat kopitiam atas tuh.boleh lah tahan.Kan ke bagus kalau The Ampwalk ni ada tempat makan best macam GE Mall ni.
Masa sampai tu memang dah nampak The Loaf Tun M ni ,so dah aim ,balik karang nak beli roti nak buat kudap2 minum petang. Tamak tak tamak kan.belum lagi lunch dah sibuk nak minum petang.dasar perut cap apa ntah.

So, pas abis makan, dah habis gebang, maka p la The Loaf. comey je kedai roti nih.bau harum je.hehe..sebelah secret recipi ,dari tepi jalan dah nampak.
Tapi,kawan aku cakap ,The Loaf kat Langkawi lagi best.bukan roti la.best yang food masak2 tuh.sebab sini ada jugak jual macam fish & chip tu.ada air latte jugak.quite pricey la latte la.RM 12 gitu.ha, mcm starbucks la pulak. Baik aku beli kat sana sajer ,dah tentu2 sedap.tapi,tutup pulak dah ada renovation.

Jom tengok apa ader kat The Loaf :




Aku takdak la amik pic kedai tu sebab segan puloks.si cashier tu duk tengok2 ajer.hihi.
Nampak bekas kecik tu ? tester tu. sooooo...apa lagi ,aku test la suma roti yang ada dalam bekas kecik tu.Masa tu ada minah ni tgh tunggu roti dia, siap pomot baik punyer. dia cakap semua sedap.so, aku rasa semua..hihi..

Yang ni paling aku suker :

Almond loaf RM 4.30

Roti nya ada yang murah ,ada yang mahal. almond ni paling sedap di tekak aku.Jadi ,test banyak kali.miahahaha.abis,dah kata free.......

So, apa yang aku beli ????
Owh, aku tak beli pa per pun sebab dah ter over kenyang testing. kawan aku yang beli untuk anak2 dia.kihkih.

But, overall memang sedap. Yang tak suka manis maybe tak berapa favor kot.depends la ye.next time saya beli ye Tun.singgah2 la sini ,boleh saya jumpa Tun. >_<.

1 comment:

Papa-NtiQ said...

Hai!!......cakap pasal The Loaf, saya baru jer gi kat branch di Sogo. Memang terbaek!!..Pics dah upload jadi senang2 tu jenguk la yer blog saya www.blogmakanbest.blogspot.com
Topik 100% tentang makan..makan dan...makan tak der topik lain :)
Dan kalu minat tu follow yer blog saya TQ TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...