Friday, March 29, 2013

Lunch di Intermark KL

As salam.

Tadi lunch p makan kat Intermark dekat double tree Hilton.amboi, macam hebat ye tak.
Read : food court Intermark.haha.yang biasa lalu Jalan Ampang mesti tau di manakah lokasi Intermark ni.
Building ni sekali dengan Hilton.not sure adakah under same management.Yang aku tau nak p makan jer..

Kat opis aku ni takdek port best nak makan.So,amat la boring ,asal nak lunch..memasing macam "nak lunch maner ? bawah ke sekolah or warung ? bawah means kedai2 yang ada kat bawah tu.iaitu Flora cafe ,secret recipe, yellow hat ,persian & musafir.
Imagine hari2 makan sini.selain nak muntohs ijau ,duit pun sama terkopak.
Sekolah pulak adalah sek kat belakang ni.sek apa ntah nama nya.so,we olls ibarat cikgu2 plak makan situ.aku rasa cikgu pun makan kat luar.
Warung plak, stall kat ujung alam.kena catwalks.jarang dah pegi sebab malas nak berpanas.dasar simpan lemak.
Eh,ada lagi port..kelab aman.nama je kelab tapi bukan eksklusip pong.biasa2 je.makanan sedap ,ala indian.memang sedap.nanti kalau ingat ,aku snap2 pic bila p sana lagi.

Ok,berbalik kpd lunch tadi.selalu naik bas, if tak Ampang park ,klcc atau belakang celcom makan ikan bakor.
Kami naik bas saja.senang lah,nak park segala leceh.mana de parking free KL ni weh.naik bas baru singgit, 5 mins dah sampai.
So,untuk pertama kali makan kat Intermark.Senang saja nak p sini.
Turun bas kat ampang park,ada pedestrian bridge dari Ampang park direct ke sana.senang la tak payah berpanas..dasarrrrr...

Banyak gak kedai situ macam Dome, San Frans ,kasut Loewe & apa2 lagi lah.aku makan food court je.best  kot.sejukkk je makan.
Beli nasi kerabu lauk ayam percik kat cafe Belanga.eh,betui ke belanga.entah.tapi,macam familiar nama cafe tu.
Ada set RM 15.90 dapat teh tarik & kuih of the day.aku pilih pulut panggang.macam dessert pulak.
Tak elok di amalkan selalu.nak dkt 20 hengget mau bedal hari2 kopak tu.
Pasni ,sila makan di kantin sekolah sudah.baru RM 5 dah leh makan nasi macam2 lauk plus air. +___________+.


nasi kerabu ayam percik

nasi kerabu daging

nasi dagang rendang daging

Tu dia set masing2.review : food ok la, not bad.aku suka sebab suasana rilex ja situ.actually saja gatal nak merayap.haha.bosan duk opis saja.

Lepas ni boleh la makan sini lagi.tapi stall lain pulak lah yer.Ada dalam 6-10 stalls saja kot.tempat ni baru lagi.

And lastly.....................






Tadaaa..aku kan gila sopink online kan ...yang pasti kali ni bukan aku punya.tengok la tu.. BB luvs Me..agak2 untuk sapa ??hehehe
Tak saba nak bagi si bam bam pakai.nanti kita review yah..



1 comment:

HMD said...

Hi. Hifdzan Islamic Kitchen also serve lunch at Ampang Park Food Court. We sell affordable spaghetti, nasi lemak rendang istimewa, nasi hujan panas and thai special soup hatyai. Do visit!:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...