Wednesday, March 13, 2013

Cuti di hari Isnin

As salam.


Hari isnin baru ni aku cuti.sebab nya cuti last year ada lagi 7 hari.kena abiskan sebelum forfeited by May.jadi,aku planned ,amik sebulan 2 kali.rugi woo..

Masa amik tu, aku fikir nak p servis keta ja kat area keramat.sebab nya ,alang hantar eryna situ.cuti pun ,eryna tetap di hantar.lagipun banyak benda nak buat.
Tup tup asben dapat mc.gara2 dok berkayuh tengah bahang ,balik umah dah heat.panas badan.aku syak sebab panas petang.
Malam tu jugak aku paksa jumpa doc kalau nak mc.dah la keja jauh,takkan esok dah masuk opis nak balik pulak.plus aku cuti ,aku racun la suh cuti sekali.

Jadi, dah dapat cuti,mari lah bergumbira.haha.
Pagi tu ,soheh laki aku dah baik demam.sabaq ja lah.
After antaq eryna, aku p servis keta kat area situ jugak.akak aku rekomen,bagus katanya.dekat sebelah Imkeda sekolah memandu kat keramat.
Dalam sejam lebih,dah siap ..apa lagi kami p wangsa walk mall sebab nya nak layan movie.yeahaha..lama gila kot tak layan movie.since eryna was born.gila hapa nak bawak baby tengok movie.


nak tunjuk baju poplook je.haha.eh..apesal mata semacam ?

Kami tengok citer Oz tu.best ok.lawoks.kalau layan 3D mesti lagi best.
But, since wayang tu citer kui 140 pm,masa tu baru kui 12 ,so,kami telah ber karok.best sgt.kemaruk nak karok.laki aku mmg selama aku kenal dia, tak pernah la karok berdua ngan aku.
Layan aje la karok laki bini.ada ku kisah..hihi..siap duet ombak rindu ,rossa.


karok sambil duduk.tak rock langsung







Ha,jangan tak tau.aktiviti mengepam masih berjalan seperti biasa.bilik gelap kan,so,ada ku kisah.kui..kui..jangan ada cctv sudah..
But, senang ja, bukan payah nak buka segala.sap sap soi..doneee.....sebelah tangan pegang mic..masa ni siap berduet lagu 'terlanjur cinta'..gila tak feel kan..hahaha

Pas abis wayang, late lunch pastu zass ke wangsa maju amik stok shaklee.sambil karok pun duk layan wasap.haha.tapi,tengok wayang aku tak layan dah.nak concentrate citer.
Alhamdulillah, order sentiasa masuk.aku ni jenis tak simpan stok.orang nak,baru amik.so far, memang tak pernah putus.rezki eryna.


order hari isnin hari tu ..

After amik eryna, balik umah..masak la cekodok pisang.sebab dah malas nak kuar balik plus still kenyang makan lambat tadi.
Eh, gambaq cekodok pun amik ? mesti la wei..bukan senang tau nak wat cekodok.cer try wat.dia bukan mcm goreng pisang ,senang.ni nak kena sukat ikut pandai sendiri berapa banyak tepung gandum + tepung beras .pastu kena tengok pisang pun banyak mana.
kalau tak, sama da keras atau lembik terus.


sedap..hoho..


Sekian..aktiviti orang yang tak kerja.alangkah bagus nya kalau aku tak kerja ,tapi duit sentiasa masuk..amboi..verangan..!!!!!!!!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...