Monday, March 18, 2013

Bila kami berdua

As salam.

Hari smlm sampai rabu en asben p outstation kat penang.
Jadi, tinggal lah kami dua beranak first time.tapi ,takda la susah mana sebab nya sebelum en asben bertolak ,aku mandi kan eryna sesiap.so,tak dak la kalut.

Elok ja maghrib, dia susu pastu tidoq.so, aku terus laju2 sidai kain ,lipat kain, basuh botol susu segala.
Ingat kan dia nak tidoq terus ,sekali kui 8 gitu dia bangun pulak.nak main.takpe, kita layankan.dari dia mangkit tengah malam ,lagi haru biru.

Jadi, bila dah bangun ,payah sket dia nak tidoq.
Jom tengok aktiviti si shembams..aku tutup dah lampu, dia feduliks apa.abis semua mainan dia selongkar.penat ja mama kemas tau.


main chak chak 

selongkar mainan

my sexy butt

hey..apa tangkap curi ni


Dan..akhir nya..................








krohhhh..krohhhhh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...