LAZADA SALE PLEASE CLICK AT THE IMAGE TO THE WEBSITE

Thursday, October 18, 2012

Hari ni terpaksa ber'marmet'

As salam.

Aku rasa tahap urat putus aka kelam kabut itu makin menjadi2 pulak.
Pagi tadi xde lah kalut sgt pun , tapi ntah mcm mana lah bleh plak terlupa benda penting..
Penting sesgt utk pumping mother like me..yg depend on pump machine kan.
Tu lah dia ,elok ja nak pump tadi ..buka2 beg pump..hok aloh...
Elok2 nk psg aksesori..upenya xbwk plak apa kebenda nama tuh..
Makanya xdapek la nk berpumping dgn medela hari ni..
Tapi..kita ada solution...
Yes,kena marmet..no choice..
I is xsanggup part cik B bengkak tu.pastu nanti mula la meleleh habis basah baju..
Masa last week gara2 lambat pump ( usual time dlm kui 12 tgh hari ) ,habis lencun smpi ke kaki ha.
Dah la masa tu tgh lunch ,ingatkan apa dah..hu..hu..
Nilah hasil marmet selama 30 mins....


Dpt 8 oz...alhamdulillah

Rasanya kalu guna medela tadi mau penuh 2 bekas,silap2 xcukup..
Lenguh ok 30 mins marmet.
Selalu eksyen ken..double pumping smbil layan tenet..kalu waktu pagi tu,siap boleh tdo..
Skang ni,padan la muka.sesekali pump kata nak rest..sila bekerja wahai tangan..hu..hu..
Now,i was thinking to buy spare pump.at least kalu tertinggal xla kelam kabut nk marmet.
Ni nasib duk sensrg..cer kalu tetiba ada org msk bilik tadi..mau ke 18 sxxxxx...ha..ha..
Maybe nanti2 nak beli medela harmony lah.tapi single pump..eh..boleh la dari xdek kennnnn...


Part medela yg berehat tgh hari ni..mlm ni siap ko

Susu oh susu,,,Eryna punya pasal ,apa pun sanggup...



Tq mama "kata Eryna" ..hahaha..so poyo mama

Luv u Eryna...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...