LAZADA SALE PLEASE CLICK AT THE IMAGE TO THE WEBSITE

Monday, October 31, 2011

Lunch @ Ruz Aladdin

As salam.

Aku xpenah tau pon kewujudan restoren ni kt tepi MRR2 ,right beside Flamingo.dah brp lama ulang alik ikut MRR2 masa stay kt Keramat dulu,still xtau,until today budak opis ajak g sana makan.selera Johor asli katanya..

Owh,upenya,restoren ni tepi jalan aje.dekat kedai perabot..no wonder xperasan..senang nk parking keta.masuk je,dah ada space.

suasana kt dlm restoren..sunyi aje...tenang sket nk mkn

dari tepi jalan mrr2

Kebulur punya psl,aku order mee rebus,member aku order soto & beriani kambing..perghh..mmg best sgt la mkn masa panas2 dgn air kalamansi..masyuk habis..& the lamb pon sgt juicy..lembut plak tu..portion sgt byk,sampai xhabis member aku makan.aku pon xlarat nk tlg dia habiskan lamb tu..sebab dah full dgn mee rebus..

Bagi aku,if mee rebus tu xbyk sgt kacang ,lagi meletops kot.sbb bukan ke mee rebus ke pekat dek ubi ?tp,aku xsure la kalu ini style sana..




the starter,tauhu bakar kuah pedas kicap

nasi beriani gam RM18

mee rebus aku RM9,90

Total damage tuk lunch saje RM 18.70 sbb kalamansi tu rupenya aku xperasan Rm7.50..sbb mee rebus tu RM9.90..so,kena posa la minggu ni..apa makan mahai2 ni..kopak la..ehehehe...

tapi...kenyang yg hamat..mata layu aje.....alhamdulillah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...