LAZADA SALE PLEASE CLICK AT THE IMAGE TO THE WEBSITE

Friday, August 6, 2010

Slash concert @ lagoon

As salam,

This week is my final working session . Rasa sedih la jugak.Lama jugak bertapa kt sini ,around 2 & half years jugak la. Ingatkan dulu,xbertahan lama..he..he..Jadi,di minggu2 terakhir ni,hand over semua dh settle,dh update semua dlm drive & files .senang nanti kalo ada org baru masuk..Kebetulan,ada konsert Slash on thursday, harus la pegi tgk.free kan..dok tmpt VIP lagi..ada la mamat dr negara mana ntah mabuk & wat perangai..bonzer kt situ pon xlarat nak layan die...ntah hape2 la ..opening by Search & masa ni xde crowd sgt,so dpt dok depan stage dgn aman.ms tu baru kui 6pm camtu,start je kui 7pm..org dh start ramai..aku terus la larik g tmpt VIP...
Pukul 8pm,org dh start penuh kt surf pool & kami dpt spot baik punye..heh..



aku g ngan lk..we stay smpi 930,terus blk..plg hit mesti la lagu 'sweet child of mine' tu..ms tu,pakat2 nyanyi..wah,so the retro..sbb aku dok tmpt vip,di ulang VIP...kih..kih,jdk,aku melayan konsert dgn aman damai dgn xyah pkir sapa la pijak kaki aku nih...

sempat lagi tu b4 balik

Overall = best !

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...