Wednesday, February 10, 2010

CNY Deco

As salam.

Dh mcm tradisi lak,asal CNY deco deco je kejenya.Dis yr decided to join competition between Sunway Group..Inilah hasilnya hasil kerja tangan dr ke cleaner ( yg tlg sapu dedaunan yg asik gugur ),abg-la yg tkg hangkut pokok kering smpi la ke supplier yg sponsor mcm2..

team kami,yg kt blkg tu ceo-muka slalu kuar paper-
Cantik kan we olz...roarrrrrrrrrrrrrr....


Memula tu nk buat for fun saja la.sbb benda deco suma dah ada.skali byk lak yg nk contribute mcm2.tu yg jdk meriah..aku tgk dh mcm hutan rimba pon ada.tp,cantek la.cuma yg xtahan..nmpk rimau 2 ekoq tu ?? ntah apa,ceo aku,kalo dia ckp,semua kena ikut kan..dia la suh aku p pinjam kt stall kt bwh tu soft toys..xke funny,soft toys kot.nmpk mcm2 tadika tau.semua lalu,gelak,pastu nanti we sound..weee,,,ceo suruh la..

ceo aku ni last minute campur tgn,so mcm dia involve la jgk.terpaksa rela plak kan.dia ni kan,asal lalu kt finance mesti singgah bilik kami,pastu mai borak ngan aku...ye..mmg dgn aku.smpi aku xlarat la nk layan dia.ada skali tu kan,dia siap nyanyi mcm2 lagu.sora dia mmg sedap,tp aku smpi habis idea nk ckp.bdk2 opis aku kata,punya la depa keje situ bertahun2,xpenah ceo dtg borak..bukan apa,aku kan peramah,abis,dh org ckp ngan ko,kena la pandai amik hati kan-bukan bodek-drg kalo ceo lalu,msg2 tunduk..aku ni mmg xleh soroj sbb meja aku kt depan..tu la yg jdk kes-asal ceo lalu dia mai meja aku borak-kalo nk tau bonus thn tu brp dpt,aku la p korek tnya-ahahha-sabo je la..

Balik ke deco tu,kami dpt no 4 je,dpt rm 300-p mkn kt ole ole bali-sbb ceo aku suggest-kami nk mkn tmpt lain kena ikut laks-bosan...mmg xpuas hati sket cara drg judge,takat dtg xsmpi 5 min,pastu xtnya apa,terus blah..apa kah..last2 announce group yg mmg..tan sri nye opis...ah politik suma tu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...