Saturday, December 12, 2009

Saya & Remy Ishak

As salam..

Chewah,bikin panazzz je tajuk..xsepanas kisah remy yg kena belasah ms Teater Natrah..isk,nasib pg 1st day,kalo xmesti Remy muka lebam xleh nk amik pic dgn sy..ekeleh..

Aku mmg suke teater.Tp,kena la best..Kali ni dpt dok kt dpn & close to stage..suke la dpt tgk depan..ms Cuci,PGL & sirah junjungan nun di atas awangan..aku pon xpasti nape nk tgk natrah,sbb maya karin kot & of coz Remy..semua pon tau,Remy kan howt stuff now..toing..toing...

lagi satu syiok g IB ni sbb dress code dia kan formal,so xke ko rs best giller rs ekslusip xhengat,suma org lawa kebom,encem2 ,kemas msk tgk..kan best cenggitu..
cam biasa,pas opis,berdesup g umah bff kt damansara,mandi,tukar baju,mekap,terus amik wuduk standy so that dh smpi IB xyah queue,,tau la IB ni,surau nya kecik la amat +telekung takat 2,3 lai..sedih la part ni..patut ko besarkan la sket..ye dok..ms tu aku nmpk melissa saila-cun la dia without mekap-nak maghrib gak dia ms tu.
aku kalo g teater,mmg akan dinner kt sana-kalu show mlm la.sbb for me,food dia boleh tahan sedap-rasa semua la cukup +reasonable price.ms ni ko leh la nmpk artist2 ni lepak mkn..mcm ms p tgk sirah junjungan tu...siap nmpk datuk k lagiks..ahaks..

Rasa sungguh ayu pki dress

tmpt wajib pose
ex-colleaugeu aku pon ada,sblh kanan-raha


kali ni xdpt selinap celah2 queue..amik dari depan je.maya karin kecik je orgnya+cuns meletops..remy laks,melayu asli betui muka dia..kitaorg saja la panggil2 nama dia -ms ni kan nur kasih tgk howt-kwn aku dok panggil2 dia adam..vongoks tul..eheh...
sekian,laporan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...