Friday, January 16, 2009

CNY @ Jogoya Starhill

As salam.

Today,my boss,Mr Adron belanja our Finance team kt Jogoya Starhill.Its like 'makan besar' for Chinese n celebrate New Year kot.This time bos la belanja..Tapi nanti after msk ofis lepas chinese New Year,ada lagi makan2.drg kata ni mcm penutup utk New Year drg la.

So,journey to Jogoya ,we ol dlm 11 org termasuk 3 intern..Drg ni pon lagi several weeks kt Sunway..so,boleh la jd farewell jugak..Kul 6 pm we ol dah chow takut jam.Nak kuar awal,bos kata die tak nak org tau we ol celebrate sbb die cuma blanja kitaorg..kang ada yg kecik hati..camno tu..

My car ada 3 trainees yg ikut skali..we ol speed dlm 30 mins dah smpai kt Starhill n around 7pm dah kt dlm..best tau situ..aku mcm was was..giler halel ke x..skali aku nmpk ada malays & org tu claim kata halal -pork free-tp drg serve liquour-to be safe aku mkn seafood je & belasah udang galah byk2+tempura smpi nk muntah-minum air kelapa punya la bykkkk.....sume fresh seafood n yummy !..best sgt..we ol lepak until tutup la..tp smpi 9.30 pm jek..

So,this the pics yg sempat snap..maklum la,msg2 dah jadik naga..lapor!




lamb ni dia buat upon request-so,aku tunggu je tgk dia buat..sedap dowh.


udang ni kan,aku xingat brp kali aku bgn p amik..ha..ha..


ni masa dh nak balik-anak vivian tu drg charge rm10 je..maybe sbb adron ada membership kad kot


aku dh ckp kt lk,tulun la jgn buat rambut cenggini-nmpk ah so sgt dah..ahahah..
alhamdulillah--kenyang....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...